De bedrijfsprinters van KYOCERA

Geschreven door marloes83 op . Geplaatst in artikelen

Een printer op kantoor heeft andere standaarden om zich aan te houden dan een printer voor persoonlijk gebruik. In de eerste plaats moet het hele gevaarte natuurlijk een stuk sneller werken maar ook het verschil in software valt niet te onderschatten. Een echte bedrijfsprinter is een technologisch wonder dat heel wat opties te bieden heeft en een enorme hulp dan wel enorme last kan zijn op kantoor. Als bedrijfsleider verkies je natuurlijk de eerste optie en dat is exact wat de bedrijfsprinters van Kyocera voor je kunnen doen.

Kyocera

Kyocera is een, de naam geeft het al een beetje weg, Japans bedrijf dat opgericht werd in 1959 en gaandeweg een niche heeft gevonden in de wereld van de printers. Niet voor niets mag je Kyocera gerust beschouwen als één van de grootste spelers op de markt. Het spreekt voor zich dat het succes van dit in Kioto gevestigde bedrijf niet per toeval kwam maar wel het resultaat is van een uitgebreid, divers en nuttig assortiment.

Unique selling points

Kyocera verkoopt, net zoals alle grote concurrenten, printers die geschikt zijn voor elk bedrijf van groot tot klein. Dat is dan ook niet waarmee het Japans concern het grote verschil maakt. Waar ze dat wel mee doet is enerzijds de unieke focus op duurzaamheid en milieu en anderzijds door uit te pakken met de beste Total Cost of Ownership op de markt. Dit Total Cost of Ownership is eigenlijk een berekening van de prijs waarin naast de aanschafprijs ook het verbruik en behoud van de printers wordt meegerekend. Geen bedrijf doet in die categorie beter. Zoals gezegd: ook je zielenrust gaat erop vooruit met printers van Kyocera. Het bedrijf staat bekend om duurzame initiatieven en investeert heel wat in milieuvriendelijke printers. Zo verkopen ze tegenwoordig zowaar Co2-neutrale printers.

delenShare on Facebook0Tweet about this on TwitterShare on Google+0

Labels:

Laat een reactie achter